Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:23:19+01:00
Można to obliczyc tak:
16:2*12=8*12=96cm kwadratowych ;]
2009-12-10T19:27:50+01:00
H=80% x 6= 4,8 cm

a nalezy obl z trójkąta prostokątnego
3²+6²=a²
a²=45
a=3√5

P= ah
P=4,8 x 3√5 = 14,4√5 cm²

Obw = 4a
Obw = 4 x 3√5 = 10√5 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:28:04+01:00
E = 12 cm
f = 16 cm
h = 12cm - 20% * 12 cm
h = 9,6 cm

a² = 6² + 8²
a² = 36 + 64
a² = 100
a = 10 [cm]

Ob = 4a
Ob = 40 [cm]

P = ah
P = 10 * 9,6
P = 96 [cm²]