Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:31:06+01:00
Komórka roślinna zbudowana jest z :Chloroplastu, Mitochondrium, z Wodniczki, z Błony komórkowej, z Cytoplazmy, z Jądra komórkowego, i z Ściany komórkowej ;)

foty nie mam pozd
11 4 11
2009-12-10T19:41:02+01:00
Zdjęcie :
http://www.interklasa.pl/meteo/komorka/images/komorka%20roslinna.jpg

chyba tyle Ci trzeba ;] pozdrawiam.
5 3 5
2009-12-10T19:44:38+01:00