Odpowiedzi

2009-12-10T19:35:30+01:00
Człowiek, któremu rodzice przekazują życie, jest jednością ciała i duszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:36:32+01:00
Bożym zamiarem jest aby człowiek postępował według przykazań bożych. Ay nie popełnił błedow takich jak adam i ewa.
2009-12-10T19:36:55+01:00
Bóg stworzył człowieka-przygotował go do zycia na ziemi.
„Pierwszy człowiek jest z prochu ziemi, ziemski; drugi człowiek jest z nieba.” (1 Kor. 15:47)


Bóg chce, aby wszyscy ludzie doszli do poznania prawdy i zostali zbawieni.