Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:36:21+01:00
Młodzież (14 - 19 lat)

* Wapnia do wzmocnienia kości.
* Żelaza wzmacniającego układ odpornościowy, zapobiegającego anemii, zmęczeniu i ogólnemu osłabieniu organizmu.
* Cynku przeciw trądzikowi i przetłuszczaniu się skóry. Witaminy B9, która bierze udział w tworzeniu komórek.
* Kwasu foliowego regulującego wzrost i funkcjonowanie komórek nerwowych.

2009-12-10T19:35:40+01:00
Białka
cukry
węglowodany
tłuszcze
witaminy