Odpowiedzi

2009-12-10T19:38:48+01:00
Procesor AMD lub INTEL 2 rdzeniowy min 2x2.2 GHZ a Karte Graficzną jak ma coś działać to nie gorszą niż GeForce 8800GTS512MB


Do odpowiedzi niżej , Wątpie żeby quady były wadliwe heh są już na rynku 2-3 lata i nic się z nimi nie dzieje ;)

Jak kompa ma byc do gier lepiej zakupic gorszego procka i lepszą kartę . A jak do pracy to ten Quad co kolega wyżej napisał jest dobry :) (Chyba że do grafiki)

PS. Przed zakupem upewnij się czy masz odpowiedni chipset na płycie i czy procesor CI będzie do niego pasował . I czy masz AGP czy PSI wejścia do karty graficznej.

I jak do gier ma być to nie kupuj kart graficznych GeForce np . 9500GT minimum do gier to 9600 chociaż to już słabe jest .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:39:38+01:00
Drogi kolego jesli chcesz żeby ci wszystko działało na kąmpie to weź sobie
Procesor Intel 4 x 2,2 Ghz(cztery rdzenie)
A co do karty graficzne to polecam GE Force 9600GT lub 9500 GT wiem Pójdą ci na niej najnowocześniejsze gry
A i jęsli chcesz żeby cie to nie wyniosło drogo to jedz do hurtowni a najlepiej jak pojedziesz z jakims informatykiem albo zamówisz u jakiegos to zawsze taniej.
2009-12-10T19:42:04+01:00
Procesor: PROCESOR INTEL CORE 2 DUO E7600 3.06
karta graficzna : PALIT GeForce 8400GS

a jesli podasz model plyty glownej i wpiecie(miejsce gdzie wpinasz karte graficzna) to podam ci konkretnie co ci by pasowalo. ; )


Ps. stwierdzenie mojego chlopaka ktory dobrze sie orientuje w tych sprawach...ale nie radzi narazie procesora Quad (cztero rdzeniowy) poniewaz są (mogą byc) wadliwe . : )