Odpowiedzi

2009-12-10T19:40:09+01:00
Tak dlatego że oni by chcieli tak jak my mieć dużo zabawek,mieć dach nad głową i jeść dobre posiłki
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:40:12+01:00
Oczwywiście TAK! Należy wspierać biednych i potrzebujących poprzez udział w różnych akcjach, jeśli tylko mamy taką możliwość. Czasem warunki finansowe nam na to nie pozwalają, ale wtedy możemy przynajmniej być wolontariuszem, np. zbierającym datki, prowadzącym zbiórki żywności dla głodujących, ubrań dla biedaków. Trzeba pomagać, bo powinniśmy się dzielić dobrem, które nam dano, a którego nie wszyscy mieli szczęście zaznać. Kiedyś i my możemy być potrzebującymi i chcielibyśmy, aby ktoś wyciągnął do nas pomocną dłoń. Pomoc innym daje tez wewnętrzną satysfakcję i radośc z tego, że nasze życie ma sens, że robimy coś dobrego :) Trzeba to wykorzystać...
10 4 10
2009-12-10T19:43:02+01:00
Moim zdaniem warto wspierać potrzebujących ponieważ jest to dobroczynny cel. Powinniśmy wspierać ludzi potrzebujących, bo nie możemy przewidzieć tego kiedy my będziemy potrzebować pomocy. Jeśli bedziemy wspierac biednych to los odwruci się przeciwko nam i kiedy to akurat my będziemy potrzebować pomocy to ktoś nam jej udzieli.

Mam nadzieje że oto chodzi:);)
15 4 15