Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:38:44+01:00
Piszę byle co :)
Anie napisała Lucy Maud Montgomery
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:39:34+01:00
Pewnego dnia hrabia kąpał się w wannie i puścił bąka.Chwile później puk,puk do drzwi .wchodzi służący, Bill i przynosi koniak.
-ale ja nie prosiłem o to.
-przecież wyraźnie słyszałem:bill,bring the bottle please-odpowiada służący


lucy maud montgomery
2009-12-10T19:41:43+01:00
Lucy Maud Montgomery
napisała anię z zielonego wzgórza
niedawno została odkryta planeta która jest podobna w budowie do ziemi znajduje się o kilka milionów lat od ziemi
jak tam się dostać to raczej nie możliwe
człowiek nie żyje wiecznie
hehe
1 5 1