Napisz przeprosiny w imieniu:
-syna marnotrawnego albo
-polityka albo
-ucznia wobec nauczyciela albo
-kolegi wobec koleżanki

Wystarczy jedno z czterech wyżej wymienionych (trzeba wybrać jedno z nich).

PROSZE JAK NAJSZYBCIEJ

To mają byc od 5 do 10 zdań.

Potrzebuje dzisiaj.

3

Odpowiedzi

2009-12-10T19:40:54+01:00
-przepraszm za (tu za to co przeprasza).
JEST MI BARDZO PRZYKRO ZA TO CO SIE STAŁO.
postaram się aby to się więcej nie powtórzyło.
mam nadzieję, że to nie popsuje naszej przyjażni.
mam nadzieję, że mi wybaczysz.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:41:28+01:00
KOLEGI WOBEC KOLEŻANKI

Kasiu, chciałem Cię bardzo przeprosić za to,że rozpowiedziałem po szkole,że jesteś z domu dziecka.Nie powinienem tego robić,ponieważ jest to Twoja sprawa i jeśli miałabyś ochotę komuś o tym opowiedzieć to sama być to zrobiła.Wiem,że straciłem Twoje zaufanie i w cale się nie dziwię.Jest mi przykro i żałuję tego co zrobiłem.Mam nadzieję,że mi kiedyś wybaczysz.
Michał.
3 5 3
2009-12-10T19:42:40+01:00
Szanowna Pani. Chciałem bardzo mocno przeprosić Panią, za moje skandaliczne zachowanie na ostatniej lekcji. Wiem, że powinienem najpierw pięć razy się zastanowić zanim zaczząłem do pani pyskować, ale coś we mnie wstąpił i już nie potrafiłem nad sobą zapanować. Teraz jest mi strsznie przykro z tego powodu, tymbardziej, że mogę sobie tylko wyobrazić jak Pani się wtedy poczuła. Jeszcze raz bardzo przepraszam i mam nadzieję, że wybaczy mi Pani to karygodne zachowanie. Z wyrazami szacunku. Imię i nazwisko.
2 4 2