Odpowiedzi

2009-12-10T19:41:19+01:00
Po to by wysyłały do mózgu informacje na temat, w którym są stworzone a w nim pobierane informacje przekazywane do reszty ciała. np wzrok przekazuje obraz do mózgu i już w nim może odczytać obraz nasze oko.
:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:42:13+01:00
Ponieważ mózg musi mieć połączenie z narządami zmysłu ponieważ jeżeli tego połączenia by nie było to nie wiedzielibyśmy czy jemy słone mięso czy słodkie. Gdyby te narządy nie były połączone z mózgiem to nie odczuwalibyśmy żadnego bólu wtedy gdy na przykład by nam ręka zamarzła abo gdy by nas ktoś podpalał
10 3 10