Odpowiedzi

2009-12-10T19:42:30+01:00
Po przez :
duch święty jest między nami
2009-12-10T20:02:47+01:00
Poznajemy przez święte słowa ,modlitwe :)))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:18:54+01:00
Aby zrozumieć tajemnicę Ducha Świętego, trzeba powrócić do prawdy o Trójcy Świętej: Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch Święty.Bóg ponad nami, Bóg z nami, Bóg w nas. Duch Święty to Bóg w nas, to Ten, który działa w ludzkim wnętrzu i we wspólnocie Kościoła.