Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:48:13+01:00
Jest potrzebny :D
Za:

- Kazdy Polak powinien wiedziec skad pochodzi i czuc sie Polakiem nawet jak mieszka na obrzyznie
-Osoba patriotyczna w kazdej chwili walczy jak moze za swoj kraj i narod wie ze mozna na takich osobach polegac.
-Jesli jestes Patriota i nie wstydzisz sie swojego kraju a wrecz go zachwalasz to inne narody widza ze ci w kraju jest dobrze.

Przeciw:
Nie wiem czy jakies sa xD
1 5 1
2009-12-10T19:51:40+01:00
,,Czy patrjotyzm jest potrzebny''
patrjotyzm jest potrzebny , bo dzięki temu jesteśmy nie zależni i walczymy o swoje.itp
1 5 1