Odpowiedzi

2009-12-10T19:45:18+01:00
Drodzy uczniowie i nauczyciele!
Pobyt mój i moich rówieśników w murach tej szkoły własnie się kończ, dlatego pragnę w imieniu wszystkich szóstoklasistów podziękować wszystkim nauczycielom za lata spędzone z nami i za mądrość jaka nam przekazali. Żegnamy równiez nasze koleżanki i kolegi z młodszych klas i życzymy wszystkim powodzenia! Mamy nadzieje, że zostawimy po sobie dobre zdanie i że długo o nas nie zapomnicie! Szczególnie chcielibyśmy podziękować szanownej pani dyrektor, która przyjęła nas do tej szkoły. Byliśmy z nią bardzo związani i czuliśmy się tutaj jak w domu. Dlatego jeszcze raz dziękuje wszystkim za możliwość nauki w najlepszej szkole wna całym świecie. Na zakończenie chcielibyśmy podarować nauczycielą skromny bukiet kwiatów, który wyrażna nasze podziękowania

Dziękujemy!
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:47:14+01:00
1.drodzy uczniowie!czy zauwazyliscie jak szybko ukonczylismy te szkole?Jak szybko z malych dzieci staliscie sie nastolatkami?Jak dzieki naszym wspanialym nauczycielom wpoilismy tyle wiedzy?dzisiaj spotykamy sie tutaj po raz ostatni by pozegnac tych wspanialych ludzi.By podziekowac za tyle czasu nam poswieconego!za tyle pasji wlożonej w nasze podstawowe wykształcenie!Chcemy wam szczerze ,z calego serca podziekowac i zlozyc wyrazy szacunku.paniom matematyczka za to, ze zawsze potfafily nam wszystko wyjasnic,poprzez rozklad na czynniki pierwsze.paniom przyrodniczkom za pokazywanie nam calego wszechswiata!Polonistom za pomaganie w walce z bykami ortograficznymi.No i oczywiscie naszym wuefistom za (w miare mozliwosci) wyprostowanie naszych kręgoslupow.Tych osob jest wiele ,ale wymienienie wszystkich ich imion i zaslug zajeloby nam bardzo duzo czasu.Dziekujemu
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:08:45+01:00
Sześć lat minęło jak jeden dzień...
Szkoła przez ten czas była dla nas jak drugi dom,wychowawcy jak nasi rodzice(pomagali nam rozwiązywać nasze problemy i radzili),a nauczyciele chodź często wydawało nam się inaczej zawsze chcieli dla nas jak najlepiej.W szkole nie uczyliśmy się tylko liczyć i czytać,ale również jak żyć.To tu uczyliśmy się na naszych błędach i tu zdobyliśmy wielu przyjaciół.
Panie z języka polskiego wpajały nam,że drużka pisze się przez "u", a nie "ó"
Nauczycielki język angielskiego,że butterfly to nie jest latające mydło.
Pan z języka niemieckiego,że kinder oznacza dzieci.
Pani z historii wmawiała,że Krzysztof Kolumb nie był Polakiem, w co większość i tak nie wierzyła.
Nauczyciele matematyki uczyli że dwa "-" dają "+".
Pani z przyrody mówiła,że białko nie występuję tylko w jaku.
Pani z muzyki wpajała że cis to to samo co des.
Belfer z plastyki,że apstrakcja to sztuka a nie rysunki wariatów.
Nauczyciele wychowania fizycznego uczyli robić podskok kuczny.
I tak minęło te 6 lat.Żal się żegnać,ale kto wie,może jeszcze kiedyś się spotkamy.
11 3 11