Określ przypadek liczbę i rodzaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-złotymi strunami
-drogimi kamieniami
-srebrne talerze
-kości słoniowej
-cennych przedmiotów

BBBBBBBBBAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOO PPPPPPPPPPPRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:44:28+01:00
-złotymi strunami - Narzędnik, l mn, r niemęskoosob
-drogimi kamieniami - Narzędnik, l mn, męskoosob
-srebrne talerze - Mianownik, l mn, niemęskoosob
-kości słoniowej - Dop, l poj, r ż
-cennych przedmiotów, Dop, l mn, r męskoosobowych
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:47:00+01:00
-złotymi strunami ; narzędnik, l.m, r. męski
-drogimi kamieniami; narzędnik, l.m, r. męski
-srebrne talerze; mianownik, l. m, r. męski
-kości słoniowej; dopełniacz l. poj. , r.męski
cennych przedmiotów; dopełniacz, l. m, r.męski
1 2 1
2009-12-10T19:53:23+01:00
Zlotymi strunami-
Narzędnik (N), l.mnoga (mn)., r. męsko osobowy (mo.)
drogimi kamieniami
Narzędnik (N), l. mnoga (mn), r. męsko osobowy (mo.)
srebrne talerze-
Mianownik (M), l. mnoga (mn), r. męsko osobowy (mo.)
kości słoniowej
Dopełniacz (D), l. pojedyncza (poj.) r. żeński
cennych przedmiotów
Dopełniacz (D), l. mnoga (mn.), r. męsko osobowy
1 5 1