Odpowiedzi

2009-12-10T19:45:24+01:00
Żebyś do szkoły nie po wszytko chodził,
Chcecie li słuchać, powiem wam swe zdanie,
"Pijże, włódarzu!" - "Panie, jużem podpił sobie."
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:48:22+01:00
Jakież jest to życie,
Skoro ciągle się nim bawicie?
Macie gdzieś starszych rady,
nie przestrzegacie żadnej zasady.
Zaniedbujecie się zupełnie,
Do innych odzywacie się bezczelnie.
Teraz jest właśnie ten czas,
By zmienić na lepsze Was.
Nauczyć lepszego życia,
Wpoić Wam dobry sposób bycia.
Dać Wam nadzieję,
Bo często źle się z Wami dzieje.
Więc weźcie to wszystko w swoje ręce,
I zapiszcie w życia księdze.
Że zmieniacie się na prawdę,
I przeprosicie za krzywdę,
Którą mi wyrządziliście,
Bo sposób na to znaleźliście.
Więc wybaczam Wam wszystko zło,
Co miejsce w Waszym sercu znalazło.
Bo już jesteście dobrymi ludźmi,
I niech ta myśl w Waszych głowach zabrzmi:
Że warto dobrym być,
I szczęśliwe życie przebyć.
____________________
Mój ... :) taki krótki :)
Mam jeszcze kilka:
Na chacie jest osób wiele.
I w dzień powszedni i co niedzelę.
Każdej godziny kogoś tam się spotka:
Destiny, co lubi jeździć na wrotkach.
Julkę co z za siedmiu mórz,
Fanateusza niczym Pan Tadeusz.
Kamę co lubi kolor róż.
I roki co ma na szafie.pl kurz.
Michcia już tu nie ma z nami,
ale o nim pamiętamy.
Maua to nasza gliterowa szamanka,
Gostka na chacie od samego ranka.
Pala- Iron Women nasza,
Ziel ogórki nam zakwasza.
KonQrsowa panieneczka,
macha do nas z okieneczka.
Paa ma czerwony nick,
to opek i chochlik.
Zabka skacze bo to żabka.
Asika jest piękna jak barbie lalka.
Jesteśmy przyjaciółmi
i fajnymi babkami.
Bardzo się lubimy.
Pocieszamy gdzy się zagubimy.
:p taki z czatu :)
______________________

Kiedyś, przed kilkoma laty,
dowiedziałam się o twej miłości,
Miłości do złości..
Pokłóciłam się z Tobą,
na wieki zapomniałam,
a jednak jeszcze raz zaufałam..
Dostałam od ciebie wiadomość,
Myślałam, że o zgodę chodziło,
marzenie się nie spełniło...
Spełniłam twą prośbę z nadzieją,
że już na zawsze będziemy razem..
A jednak tym czasem...
Znów przejechałam się na twej dobroci,
znów nie zdążył mnie dobry Bóg upomnieć,
I nie dał mi w końcu zapomnieć...
Wykorzystałaś moją naiwność,
teraz pewnie w swą zaborczą twarz spoglądasz..
A ja pytam się: Jak mogłaś?
_____________________
Hej dziewczyny czy mogę dołączyć?
tak bardzo chciałabym się z Wami złączyć!
Wspólnie rapować i na forum szpanować,
wierszyki także możemy kombinować!
Wygrywać wszystkie konki i ocenki zarabiać,
za zasłużony wysiłek trzeba coś dostawać!
Więc dziewczyny zbierajmy siły,
bo my tylko tak rymować potrafimy!
Pokonamy raperów,
tych wszystkich frajerów!
Co myślą że są fajni,
piękni, mądrzy i powabni!
A tak naprawdę to kupa złomu,
która nie jest potrzebna nikomu!

Wszystkie są moje :)
1 5 1
2009-12-10T19:50:58+01:00
Uciekałem przez sen w nocy,

Mając skrzydła ku pomocy,

Lecz mię miłość poimała,

Choć na nogach ołów miała.

Hanno, co to znamionuje?

Podobno mi praktykuje,

Że ja, będąc uwikłany

Tymi i owymi pany,

Wszytkich inszych łatwie zbędę -

Tobie służyć wiecznie będę.

(:P)
1 5 1