Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:45:48+01:00
Z wielu organizmów morskich wyodrębniane są substancje używane w produkcji cennych leków - tak np. badania krwi manatów mogą pomóc znaleźć lekarstwo na hemofilię. Ponadto składniki organizmów morskich (np. wodorostów) wykorzystywane są do wytwarzania rożnych produktów, takich jak kosmetyki, farby, detergenty.

Mianowicie marikultura to hodowla organizmów morskich (ryb, mięczaków, stawonogów, glonów i in.) w celach konsumpcyjnych i gospodarczych. Jest ona formą akwakultury. Warto sprawdzic co to jest akwakultura, bo ona ma równiez duze znaczenie w biologicznym wykorzystaniu mórz i oceanów. Polecam więc sprawdzenie strony:
4 4 4
2009-12-10T19:47:35+01:00
Są wykorzystywane do robienia biżuterii.
są słożone z szkieletów koralowców i przybieraja bajeczne kolory.
3 4 3