Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:46:52+01:00
1 stopień różnicy = 4 minuty różnicy

Miami = 80 stopni
Salt Lake City = 112 stopni

112-80= 32 stopnie

32*4 = 128 minut = 2h i 8 minut

Tadam :)
1 5 1
2009-12-10T19:50:45+01:00
Miami - 80°W,
Salt Lake - 112°W,

112°-80°= 32°
32° x 4 min = 128 min
128:60=2h 08min

różnica wyn. 2h i 08min
1 5 1
2009-12-10T19:56:09+01:00
112-80=32stopnie-różnica długości
1h=15 stopni
32x4=128min.=2h i 8min
mam nadzieję że to ci pomoże
1 5 1