Odpowiedzi

2009-12-10T19:55:19+01:00
Cześć Kasia
Czy wiesz że na mszy świętej dowiesz się różnych rzeczy o panu Jezusie ?
Ewangelia która jest czytana na mszy św. wzmocni twoją wiarę.
To czego dowiesz się na religi to mała część tego czego dowiesz się w kosciele.
Mam nadzieję ż będziesz chodziła na mszę św. .
2009-12-10T20:09:00+01:00
Droga koleżanko!

Pragnę byś wiedziała że uczestnicząc w mszy świętej pomagasz sobie, dokładnie twojej duszy. Stajesz się lepsza dzięki naukom kościoła. Dzieki temu kochasz boga bardziej, dowiadujesz się wielu ciekawych rzeczy o Jezusie.





ps. od ciebie której pomagam : nie mam więcej pomysłów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:22:06+01:00
Drogi Jakubie 10.12.2009
Serdecznie Cię pozdrawiam.U mnie wszystko dobrze.W szkole całkiem nieźle.W rodzinie wszyscy jesteśmy zdrowi.Napisz co u Ciebie, jak w nowej szkole.
Chciałabym Cię zaprosić do uczestnictwa we Mszy Świętej.Zobaczysz jak cudownie się czujesz po wyjściu z kościoła.Tam możesz w spokoju porozmawiać z Bogiem o tym co Cię trapi, ale także pochwalić mu się swoimi osiągnięciami.On zawsze Cię wysłucha i zrozumie.Nigdy Cię nie odrzuci i zawsze będzie uważał Cię za swojego syna.Tam możesz spokojnie się wyżalić nie bojąc się o to że Ojciec Cię odrzuci