Odpowiedzi

2009-12-10T19:59:13+01:00
Panie Boże dziękuję Ci za to,że dałeś mi możliwość bycia katolikiem. Jest fajnie gdy w ciebie wierzę, ponieważ mam nadzieje że kiedyś w drugim życiu się spotkamy a wtedy będe mogła ci powiedzieć że jestem szczęśliwa poniewaz jestem w twoich skrzydłach i pod twoją opieką,Ojcze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:00:39+01:00
Boże dziękuję Ci za to że żyję
Za to że jestem
Za to że mam dach nad głową
Za to że mieszkam w kraju - Polska.
Ty stworzyłeś wszystko...
Mój kraj przeżywał ciężkie chwile,
W czasie wojen i zaborów.
Wyszliśmy z tego dzięki tobie.
Niektórych ludzi już nie ma,
Lecz wiem że nad nimi czuwałeś.
Teraz wiem że jesteś przy mnie.
Mogę Ci dziękować za wiarę i za spokój.
Proszę Cię Boże abym ja i moja rodzina
Wytrwała w wierze która dla nas jest jedyna.
Amen.

2009-12-10T20:22:08+01:00
Boże dziękuję Ci że żyję w katolickim kraju ponieważ mogę chodzić do kościoła . Mogę w ciebie wierzyć. Mogę chodzić do spowiedzi,gdy odejdę i będę w niebie to się spotkamy.