Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:50:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Bierna ochrona - forma ochrony polegająca na zabezpieczeniu obiektu od wpływów zewnętrznych i wstrzymaniu się od ingerencji w przyrodę, przynajmniej w danym momencie. Może być realizowana również w obiektach podlegających tzw. ochronie częściowej !
16 3 16
2009-12-10T19:49:42+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ochrona bierna

- Tworzenie stref ochronnych wokół stanowisk wybranych gatunków ptaków lesnych (w strefach tych nie wolno nic robic)
- Ścisła ochrona większości terenu Białowieskiego Parku Narodowego
- Tworzenie stref ochrony wokól najwiekszych zimowisk nietoperzy (nie wolno w nich np. zmieniać mikroklimatu w tych podziemiach)
- Tworzenie stre ścisłej ochrony w rezerwatach przyrody




bierna ochrona - forma ochrony polegająca na zabezpieczeniu obiektu od wpływów zewnętrznych i wstrzymaniu się od ingerencji w przyrodę, przynajmniej w danym momencie. Może być realizowana również w obiektach podlegających tzw. ochronie częściowej
37 4 37