Odpowiedz:
Wypowiedzenie : ''Pojawienie się ogłoszenia w sali wejściowej miało widoczny wpływ na mieszkańców w zamku'' jest:
-zdaniem pojedynczym nierozwiniętym
-zdaniem pojedynczym rozwinietym
-równoważnikiem zdania
-zdaniem złozonym

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:49:48+01:00
2009-12-10T19:51:20+01:00
2009-12-10T19:51:35+01:00
Wydaje mi się, że równoważnikiem zdania. Ale nie jestem pewna.
1 2 1