Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:53:03+01:00
Jan Kochanowski "Czego chcesz od nas, Panie"
Adam Mickiewicz w "Dziady"
Henryk Sienkiewicz "Quo vadis"
Dante "Boska komedia"
Judym "Ludzie bezdomni"
5 1 5
2009-12-10T19:53:12+01:00
Dziady mickiewicza
quo vadis sienkiewicza :]
hmm 3 znanego nie ma, ale moze to byc cos z J. Kochanowskiego :)
Pozdrawiam :)
2 1 2
2009-12-10T19:54:08+01:00
Leonardo Da Vinci " Ostatnia Wieczerza "

Domenichino" Ostatnia Komunia Św. Hieronima "

Joachim Patinir " Krajobraz ze Św. Hieronimem "

Sam tak miałem i było dobrze pozdrawiam
10 4 10