Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:52:21+01:00
Bo przecież każdy z nas i naszych przodków słuchał muzyki np. barokowej, chorału i tej nowoczesnej, wiec każdy coś w głowie ma bo np. ktoś puści jakiś utwór np. Vivaldiego, a ty pomyślisz sobie "o, to pamiętam"
Mam nadzieję, że pomogłem i pozdro ;D
11 3 11
2009-12-10T21:59:44+01:00
Przecież każdy z nas i naszych przodków słuchał muzyki np. barokowej, chorału i tej nowoczesnej, wiec każdy coś w głowie ma bo np. ktoś puści jakiś utwór np. Vivaldiego, a ty pomyślisz sobie "o, to pamiętam"
Nie wiem czy dobrze :~)

13 2 13
2009-12-10T22:25:20+01:00
Że muzyka otarła się o nas wszystkich i we wszystkich nas tkwi jakiś bagaż muzyki całego tysiąclecia .
My ,nasi przodkowie i ich przodkowie -wszyscy słuchali czy też nucili jakąś muzykę.
8 3 8