Bywają sytuacje, w których ludźmi kieruje bezmyślne okrućeństwo. Zapominają wtedy o tym, że wyrządzają krzywde. Zastanów sie i podajkilka przykładów takich sytuacji

Ułóż zdania z dwoma wybranymi związkami
- wyrządzić krzywde
- doznać krzywdy
- naprawic krzywde
- darować krzywde

plis pomóżcie to jest na jutro ocenie najlepszą

3

Odpowiedzi

2009-12-10T19:57:14+01:00
- krzywde możemy wyrządzić raniąc czyjeś uczucia
- być zranionym przez kogos gupote
- przeprosinami lub rewanrzacją
- wybaczyć komuś krzywde kturą wyrządził np. tobie lub komuś bliskiemu
1 1 1
2009-12-10T19:57:28+01:00
Nie staram się wyrządzać krzywdy moim bliskim.
Doznałem krzywdy ze strony moich przyjaciół.
Staram się pomagać naprawiać krzywdy moim przyjaciołom.
Staram się wybaczać i darować krzywdy wyrządzone dla mnie w przeszłości.
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:10:11+01:00
1. W TV oraz innych środkach przekazów informacji wiele słyszymy o maltretowaniu przez męża lub innego członka rodziny dzieci lub żony. (wyrządzic krzywdę)
2.Wojny m.in. w Iraku i Afganistanie to śmierć nie tylko bezbronnych kobiet i mężczyzn, ale również nieświadomych niczego dzieci. (wyrządzić krzywdę)

Przepraszam, że wyrządziłem Ci krzywdę.


Daruję Ci krzywdę, której doświadczyłam.
4 2 4