Wpisz zakończenie zdania:
----------------------------------------------------
Wyznawcy judaizmu, chrześcijaństwa i islamu część Palestyny, w której doszło do wydarzeń opisanych w Biblii, nazywają Ziemią ....
-----------------------------------------------------

3

Odpowiedzi

2009-12-10T19:52:59+01:00
Wyznawcy judaizmu, chrześcijaństwa i islamu część Palestyny, w której doszło do wydarzeń opisanych w Biblii, nazywają Ziemią obiecaną.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:52:31+01:00
Wyznawcy judaizmu, chrześcijaństwa i islamu część Palestyny, w której doszło do wydarzeń opisanych w Biblii, nazywają Ziemią Obiecaną
4 5 4
2009-12-10T20:38:47+01:00
Wyznawcy judaizmu, chrześcijaństwa i islamu część Palestyny, w której doszło do wydarzeń opisanych w Biblii, nazywają Ziemią obiecaną.
4 5 4