Odpowiedzi

2009-12-10T19:54:15+01:00
19/20 * 100 % =95 %

100%-95%=5 %

5% * 18 dag= 0,9 dag
2009-12-10T20:00:24+01:00
19/20 - woda
1/20 inne substancje
1/20 * 18 dag = 0,05 * 18 = 0,9 dag
odp. 0,9 dag
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:02:44+01:00
Waga meduzy - 18 dag
woda w meduzie - 19/20

Sposób 1
19/20 x 18 dag = 17,1dag
18-17,1=0,9 dag

Sposób 2
20/20 - 19/20 = 1/20
1/20 x 18 dag = 0,9 dag
Odp. Inne substancje waza 0,9 dag