Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:57:00+01:00
DANUSIA SPIEWAŁA I GRAŁA NA LUTNI .STAŁA NA STOLE.PEWIEN CZŁOWIEK WSTAŁ Z ŁAWY I ONA SPADLA A ZBYSZKO SZYBKO RZUCIŁA SIE I JĄ ZŁAPAL.PO TYM WYPADKU SŁUBOWAL JE ZE BEDZIE JE RYCERZEM.
2009-12-10T19:59:10+01:00
To chyba Ci chodzi nałęczkę.
A więc:
Zbyszko zostaje skazany na śmierć,gdyż napadł na posła krzyżackiego.Gdy nadchodziło do momentu egzekucji,Danuśka podbiegła do Zbyszka i powiedziała bardzo znaczące słowa:Mój Ci on!-wtedy narzuciła na niego białą nałęczkę,czyli staropolską chustę.W ten sposób uratowała go od śmierci,ale ten zwyczaj sprawił,że Danuśka chce wyjść za mąż za Zbyszka i tak się też stało.

Jakoś nie mam weny do pisania,ale mam nadzieje,że jakoś sobie poradzisz z tym zadaniem ;)