Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T19:56:57+01:00
OTRZYMYWANIE GLICERYNY

HYDROLIZA TŁUSZCZÓW
SYNTEZA Z PROPYLENU

A. CH2=CH - CH3 + Cl2 CH2=CH - CH2 - Cl + HCl
PROPYLEN 3-CHLORO-1-PROPEN
B. CH2=CH - CH2 - Cl2 + OH- CH2=CH - CH2 - OH + Cl-
PROPENOL /ALKOHOL ALKILOWY/
Kat.
C. CH2=CH - CH2 - OH + H2O2 OH - CH2-CH - CH2 -OH OH /GLICERYNA/

1 1 1
2009-12-10T20:00:22+01:00
Wzór (3 opcje):

http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fchemia.viii-lo.krakow.pl%2Fpowtorki%2Ffolie%2Forganiczne%2Fotrzymywanie_gliceryny.doc&ei=2EMhS_bxEJWTsAbMuo3xBw&usg=AFQjCNGhT2HyBnwVqEzIsy-VZGGEy0_C7g&sig2=dI4XgoddbCed1aYKOnKlAQ


;]
1 2 1