Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:59:57+01:00
Optymizmu, odwagi, sprytu, wyobraźni, śmiałości, uporu
2 3 2
2009-12-10T20:01:02+01:00
Ufności-dzieci są ufne, łatwo przywiązują się do innych i nawiązują nowe znajomości.
Wyobraźni-dzieci mają marzenia i swoje własne, idealne wyobrażenie o świecie, w którym nie ma zła ani zawiści.
Radości z każdego dnia-dzieci cieszą się każdym dniem i okazują fascynację otaczającym je światem.
Przyjaźni-dzieci potrzebują przyjaciół, gdyż są dla nich najważniejsi
Szczeość-dzieci są bezpośrednie i spontaniczne, wprost okazują swoje uczucia.
Proszenia o pomoc-dzieci potrafią przyznać, że z czymś sobie nie radzą.
10 4 10