Odpowiedzi

2009-09-06T21:14:44+02:00
Uwaga!
Dnia 13.09 wyszedł z domu do szkoły i do tej pory nie powrócił nasz ukochany syn Michaś.Chłopiec ubrany był w kurtkę koloru brązowego i czarne spodnie.Na nogach miał białe adidasy.Plecak koloru szarego.Ktokolwiek widział chłopca,proszony jest o kontakt pod. nr. tel. 592-483-671.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T21:28:50+02:00
UWAGA!!!
Dnia 15 sierpnia br w okolicach ulicy Dworcowej w Warszawie zaginął nasz 8letni synek- Michaś. Chłopiec ubrany był w czerwoną kurteczkę i czarne spodnie oraz niebiesko czerwona czapkę z daszkiem. Syn ma około 120cm i ciemne oczy oraz podłużną blizną na czole.
Jeżeli ktoś widział naszego synka prosimy o kontakt pod numerem telefonu
xxx xxx xxx.
Zmartwieni rodzice Michasia !
1 5 1
2009-09-06T21:39:20+02:00
ogłoszenie!!
zaginął nasz Syn! był ubrany.........! ostani raz widzieliśmy go w domu, o godz. 8.00 dnia 3 sierpnia!! jeśli ktoś go widział proszę o kontakt; nr tel......!! dziękuję
1 5 1