Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T21:34:23+02:00
Akt mowy nie zostanie zrealizowany w sytuacji, kiedy nadawca nie okazuję zainteresowania osobą odbiorcy, Jest obojętny, nie słucha rozmówcy i za wszelką cenę stara się przyznać SOBIE rację. Ak mowy polega na zrozumieniu osoby mówiącej więc należy dokładnie interpretować słowa i okazać zainteresowanie.
2009-09-06T22:23:04+02:00
Wiekszosc omówien i refleksji dotyczacych teorii aktów mowy ogranicza ja do watku werbalnego,
najczesciej przemilczajac poruszane przez jej twórce J.L. Austina zagadnienia zwiazane
z czynnosciami niewerbalnymi. Co prawda teoria aktów mowy J.L. Austina koncentruje sie
głównie na werbalnym aspekcie komunikowania, na „czynieniu rzeczy za pomoca słów” wiec olega to na sluchaniu mowcy i choc w pewnym stopniu przyznania jej racji