Odpowiedzi

2009-12-10T20:04:13+01:00
Dowódcą był Stanisław Żółkiewski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:05:27+01:00
Po wypowiedzeniu wojny Rosjanom przez Zygmunta III Wazę, wojska polskie pod wodzą hetmana Stanisława Zółkiewskiego odniosły w 1610r. zwycięstwo pod Kłuszynem, a następnie zdobyły Moskwę.
2009-12-10T20:07:41+01:00
Był to hetman polski koronny Stanisław Żółkiewski.

Mam nadzieję, że pomogłam. :)
1 5 1