Zad.1. Omów warunki sprzyjające rozwojowi turystyki górskiej. Wymień kraje, w których dobrze rozwija się ten rodzaj turystyka.


zad.2. Scharakteryzuj położenie geograficze Norwegii, szwecji i Finlandii.

zad.3. Wymień państwa wyspiarskie i podaj nazwy ich stolic.

Na dzisiaj a najlepiej w ciągu pół godziny... Odpowiedz na przynajmniej jedno z tych pytań...

2

Odpowiedzi

2009-12-10T20:10:02+01:00
Zad.1
Kraje to : Szwajcaria,Austria
A warunki to :
-Dużo stoków
-Nowe ścieżki górskie
-Parki Krajobrazowe
-Wyciągi górskie
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ista
  • Rozwiązujący
2009-12-10T20:24:59+01:00
Zad.1. Omów warunki sprzyjające rozwojowi turystyki górskiej. Wymień kraje, w których dobrze rozwija się ten rodzaj turystyka.

Słowacja, Czechy, Szwajcaria, Austria.
- stoki, wyciągi
- ogółem górzysty teren
- sprzyjający klimat [śnieg]

zad.2. Scharakteryzuj położenie geograficze Norwegii, szwecji i Finlandii.

- półwysep skandynawski
- mają dostęp do wody
- północna część Europy
- Finlandia graniczy z Rosją

zad.3. Wymień państwa wyspiarskie i podaj nazwy ich stolic.
a] Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytani i Irlandii Północnej:
- Wielka Brytania - Londyn
- Irlandia - Dublin
b] Malta [nie jestem co do niej pewna] - Valetta
22 4 22