Odpowiedzi

2009-12-10T20:07:26+01:00
Śniadanie :
Kanapki z masłem,sałatą,jajkiem,ogórkiem,majonezem,szczypiorkiem. + herbata

Obiad:
1 danie : Zupa pomidorowa
2 danie : Ziemniaki + Sos + Surówka

Kolacja :
Kanapka z miodem + kakao
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:14:17+01:00
1.ŚNIADANIE
pierwsze śniadanie:
*herbata
*porcja tostów z serem
*jogurt
drugie śniadanie:
*banan
*bułka z serem, sałata i pomidorem
*sok owocowy np. tarczyn
2.OBIAD
*ziemniaki
*kotlet schabowy
*sałatka jarzynowa
3.KOLACJA
*dwie kanapki z serem i pomidorem (chleb z ziarnami)
*herbata