Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:07:06+01:00
Guglielmo Marconi – włoski fizyk i konstruktor, laureat Nagrody Nobla z dziedziny fizyki w roku 1909 za wkład w rozwój telegrafii bezprzewodowej.

Sir Joseph John Thomson, znany także jako J. J. Thomson – fizyk angielski, odkrywca elektronu. W 1906 r. otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie fizyki.

Leonardo da Vinci, właściwie Leonardo di ser Piero da Vinci– włoski, renesansowy malarz, architekt, filozof, muzyk, poeta, odkrywca, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog.
2009-12-10T20:07:59+01:00
G. Marconi - włoski fizyk i konstruktor
J. Thomson - fizyk angielski, odkrywca elektronu.
L. da Vinci - włoski, renesansowy malarz, architekt, filozof, muzyk, poeta, odkrywca, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog.