Odpowiedzi

2009-12-10T20:13:24+01:00
Pole trójkąta
¹₂a×h
¹₂99×88 m=4356

bok kwadratu:66m
4×66=264m
trzeba 264 m siatki
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:15:21+01:00
P=1/2*a*h
p=1/2*99m*88m
p=4356m kwadratowych
działka=4356m kwadratowych
skoro to kwadrat to liczba razy liczba daje 4356
pierwiastek z 4356 to 66.
66*66=4356
czyli :
obw=4a
obw.=66*4
Odp.Obwód tej działki wynosi 264m kwadratowe.
1 5 1