Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:12:42+01:00
Cud nad wisłą - była to przełomowa bitwa w historii świata, którą wygraliśmy. Zdecydowała o zachowaniu niepodległości przez Polskę i nierozprzestrzenieniu się rewolucji komunistycznej na Europę Zachodnią. ( czyli zwycieska walka nad wisłą)
noc długich noży - na rozkaz hitlera oddziały SS wymordowały cale dowódctwo SA ( czyli mordowanie)
2009-12-10T20:11:59+01:00
Cud nad Wisłą to 12-25 VII 1920, inna nazwa bitwy warszawskiej.

Noc długich noży było to wymordowanie wszystkich przeciwników Hitlera w 1934