Odpowiedzi

2009-12-10T20:13:21+01:00
Radzę wejść na stronę pkp.pl, tam będzie rozkład.
1 1 1
2009-12-10T20:16:40+01:00
Http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=2&ident=3r.02334429.1260472143&OK#focus

tu masz linka wyszukane wszystko
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:15:55+01:00
Co do pierwszej części ... Tak jak powiedział poprzednik ;) pkp. a Co do przewozu psa ;) jest opłata i wynosi 4 zł ;) za szt.
1 5 1