Odpowiedzi

2009-12-10T20:17:09+01:00
-Przecież Po Najgorszej Zimie Będzie Wiosna...
-To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia.
-Kochać i być kochanym to tak, jakby z obu stron grzało nas słońce.
-Miłość bez wzajemności zawsze jest najsilniejsza.
-Szczerość to najpiękniejsza forma głupoty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:18:49+01:00
"przyszłość zaczyna się nie jutro, ale dzisiaj"
"koniec jest już w początku, a jednak brnie się dalej"
"na świecie nic nie zdarza się przez przypadek"
"Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód"
"czasami upadamy tylko po to aby sprawdzić kto nas złapie"

lubię róże ciekawe cytaty i powiedzenia, mam tego pełno ; ]
nie znam autorów, te są moje ulubione : )
2009-12-10T20:18:50+01:00
1. "Jestem władcą mojego losu. Jestem sterem mojej duszy"
2. "Bo czasem musisz stać się kimś innym. Musisz jednak pamiętać kim byłeś. Kim chciałeś być. Kim jesteś."
3. "Jeśli coś kochasz, puść to wolno. Jeśli wróci - jest twoje. Jeśli nie - nigdy twoje nie było."
4. "Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy"
5. "Mieć wielu przyjaciół, to nie mieć żadnego"