Odpowiedzi

2009-12-10T20:16:24+01:00
Czyli jak zaznaczymy sobie wszystkie boki trójkata jako x . to Wystarczy napisać tylko h= 1-x
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:17:52+01:00
Wygłówkowałam następujący wzór:

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/321d4ae81c0b23a46d4aa6b7765ed2d6.png

A oto obliczenia:

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/5beef822726ca19ab20f9c660f19bcd6.gif

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/6be8a67282669e274044234ec0492fcb.png

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/1ef814d0a97197f9a88c165f2d8a2ab4.gif

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/b762df204a6c522ac4c49b8c0ffefeec.gif

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/84221b198e53bce94a85160c33bd8f16.gif

:))
2009-12-10T20:19:33+01:00
Bok---a
wysokość---a-1
a√3/2=a-1/2
a√3=2a-2
a√3-2a=-2
a(√3-2)=-2/:(√3-2)
a=2(√3+2)