Przetłumaczyć następujący tekst na język angielski (musimy opisać fabułę filmu):

Śmierciożerczy terroryzują zarówno świat mugoli jak i czarodziejów. Jeden z uczniów ma za zadanie pomóc śmierciożecą w dostaniu się do zamku. W tym czasie Dumbledore próbuje odkryć tajemnicę Lorda Voldemorta. Wśród uczniów zaczynają się pierwsze miłości, zdrady...

Proszę o, w miarę szybką odpowiedź :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:15:22+01:00
Śmierciożerczy terroryzują zarówno świat mugoli jak i czarodziejów. Jeden z uczniów ma za zadanie pomóc śmierciożecą w dostaniu się do zamku. W tym czasie Dumbledore próbuje odkryć tajemnicę Lorda Voldemorta. Wśród uczniów zaczynają się pierwsze miłości, zdrady...

Wersja angielska:
Śmierciożercy terrorize the world, both Muggle and wizarding. One of the students is designed to help śmierciożecą in getting to the castle. During this time, Dumbledore tries to discover the secret of Lord Voldemort. Among the students begin first love, betrayal ...

Niestety nie znam słowa "Śmierciożercy"
1 5 1
2009-12-10T20:17:46+01:00
Śmiercio żercy they are terrorizing both world mugoli as well as of wizards. One of pupils has the task of helping śmierciożercom in getting to the castle. At that time Dumbledore is trying to reveal the secret of the Lord Voldemort. Amongst pupils the first loves are beginning, betrayals...

Nie mogę odzuszkać slowa Smierciożerca w anglieskim ;/
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T20:18:55+01:00
Bloodthirsty terrorize both world mugoli how and sorcerers. One of pupils has for task to help śmierciożecą in be giving to lock. In this time Dumbledore it tries the discoveries the secret of Lorda Voldemorta. First loves, betrayal among pupils begin...
Mam nadzieję, że pomogłem ;D