Odpowiedzi

2009-12-10T20:22:38+01:00
Myślę że ojciec dobrze zrobi że wybaczył, POniewaćż każdy zasluguje na drugą szansę i wybaczenie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:24:12+01:00
Uważam , że ojciec słusznie postąpił że pozwolił synowie odejść. Dzięki temu odejściu syn zrozumiał , że życie nie często jest kolorowe i takie jakie chcemy oraz że każdy człowiek napotyka na swojej drodze jakieś przeszkody , które go uczą i pozwalają zrozumieć swój błąd.Sądzę , że ojciec słusznie wybaczył swojemu synowi , ponieważ każdy zasługuje na drugą szanse oraz powinniśmy wybaczać innym tak jak uczy Jezus.
2009-12-10T20:25:32+01:00
Ojciec postąpił dobrze w stosunku do syna. Jak pozwolił mu wrócić tzn. że go kocha, zależy mu na nim i tęsknił. Nie da się ot tak nie mieć syna, którego się miało przez wiele lat. Źle postąpił, że pozwolił odejść synu. Ale widocznie tak chciał.
2 3 2