Jak Szef Kuchni Przepraszał by za przesolone Ziemniaki Prosze uzyć słow prosze przyjac wyrazy ubolewania z powodu zaistnnialych sytuacji bardzo zaluze swojego postepku wyrazam skruche z powodu ... bardzo przepraszam
prosze przyjac moje szczere przeprosiny
Między innymi
To ma być w formie oficjalnej i w formie listu
Prosze o dość długie
z góry dziękuje Daje naj;)

2

Odpowiedzi

2009-12-10T20:38:23+01:00
Do Szanowego Klienta!

Drogi kliencie!Jako szef kuchni bardzo chciałbym przeprosić za ten niewybaczalny wybryk,którym są przesolone ziemniaki.Taka sytuacja nie powinna się zdarzyć i obiecuję,że to już więcej się nie zdarzy.

Proszę przyjąć moje szczere przeprosiny.

Szef Kuchni
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T20:52:51+01:00
Do Szanowego Klienta!

Drogi kliencie!Jako szef kuchni bardzo chciałbym przeprosić za ten niewybaczalny wybryk,którym są przesolone ziemniaki, przez mojego kucharza zapewniam drogiego klienta, że ten wybryk zostanie rozpatrzony i kucharz zostanie za niego ukarany w dość ostry sposób. Taka sytuacja nie powinna się zdarzyć i obiecuję,że to już więcej się nie zdarzy.

Proszę przyjąć moje szczere przeprosiny.

Szef Kuchni
2 5 2