Odpowiedzi

2009-12-10T20:27:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:28:33+01:00
Arka Przymierza: pozłacana skrzynia z drzewa akacjowego, ozdobiona dwoma złotymi cherubami, symbolizująca obecność boską, zawierająca kamienne tablice praw. Noszona przez Izrelitów w ich wędrówkach i bitwach, złożona w jerozolimskiej świątyni Salomona w miejscu zwanym święte świętych. Arka oryginalna zaginęła po upadku Jerozolimy w 586 p.n.e..
2009-12-10T20:28:08+01:00
Jest to ARKA PRZYMIERZA. :)


Pozdrawiam. :)