Odpowiedzi

2009-12-10T20:29:46+01:00
to największe na świecie międzynarodowe zawody sportowe, organizowane cyklicznie co 4 lata pod hasłem szlachetnego współzawodnictwa oraz braterstwa i przyjaźni wszystkich narodów.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T20:31:07+01:00
Igrzyska olimpijskie – najstarsza międzynarodowa impreza sportowa organizowana co 4 lata w różnych krajach, pod hasłem szlachetnego współzawodnictwa i braterstwa wszystkich narodów Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.Nowożytne letnie igrzyska olimpijskie odbywają się od 1896 roku (Ateny), a zimowe od 1924 (Chamonix). Nowożytne igrzyska olimpijskie nawiązują do tradycji starożytnych igrzysk greckich. Przez większość sportowców igrzyska olimpijskie są traktowane, jako najważniejsze zawody sportowe, a złoty medal olimpijski, jako najcenniejsze trofeum; wyjątkiem są tu tenisiści, kolarze i piłkarze, ale międzynarodowe federacje tych sportów starają się podnieść rangę konkursów olimpijskich
2009-12-10T20:31:25+01:00
Igrzyska olimpijskie – najstarsza międzynarodowa impreza sportowa organizowana co 4 lata w różnych krajach, pod hasłem szlachetnego współzawodnictwa i braterstwa wszystkich narodów Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.Symbolel io jest flga z 7 kołami.Nagrodami zaś sa medale