Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:31:36+01:00
Po prostu zacznij od jednej nogi naprężaj przez 1,5 dnia a potem druga 1,3 dnia no a potem 0,2 dnia na próbowanie szpagatu i masz.
1 5 1
2009-12-10T20:32:28+01:00
Trzeba się duuużo rozciągać .... ale to zależny od tego czy jesteś dobra w tych rzeczach i czy miałaś z tym styczność ;D
1 1 1
2009-12-10T20:37:29+01:00
No właśnie rozciąganie .
i nie żadne 1,5 dnia itp.
Musisz ćwiczyć w taki sposub jaki tobie odpowiada.
No własnie i o to pytanie czy cwiczylas juz tak wczesniej ? ;)
1 1 1