Odpowiedzi

2009-12-10T20:37:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:37:53+01:00
Wzruszenie może być(np bolesne)........ poruszające.
Wzruszenie można(np stłumić)............ przeżyć, doświadczyć.
Ze wzruszenia można(np drżeć).......... płakać, rozpaczać.

xdd
4 4 4
2009-12-10T20:41:19+01:00
Wzruszenie może być dotkliwe/smutne.
Wzruszanie można uciszyć/ugasić/zażegnać.
Ze wzruszenia można trząść się/podrygiwać/drgać.
2 5 2