Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:38:34+01:00
A)x+4=8-2
x=8-2-4
x=2
b)5+2x=21
2x=21-5
2x=16
x=8
c) 3x-4=x+26
3x-x=26+4
2x=30
x=15
d)2(x-1)+5=x+14
2x-2+5=x+14
2x-x=14+2-5
x=11

2009-12-10T20:39:09+01:00
Rozwiąz równania ;
a)x+4=8-2
x=6-4
x=2

b)5+2x=21
2x=21-5
2x=16

c) 3x-4=x+26
3x-x=26+4
2x=30
x=30/2
x=15

d)2(x-1)+5=x+14
2x-2+5=x+14
2x+3-x=14
x=14-3
x=11

e) (x+3)² -x ² =3
x²+6x+9-x²=3
6x=3-9
6x=-6
x=-1
1 5 1
2009-12-10T20:40:29+01:00
A)x+4=8-2
x=2

b)5+2x=21
2x=21-5
x=8

c)3x-4=x+26
2x=30
x=15

d)2(x-1)+5=x+14
2x-x=14+2-5
x=11