Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:48:13+01:00
2m/s = 2/1000km/1/3600h=2/1000km*3600 1/6=7.5km/h
3km/min=50m/s
30m/s = 108km/h
2000cm/s = 720km/h
54km/h = 15m/s
0,04m/s = 1.44km/h
1m/s = 3,6km/h
144cm/h = 4*10⁻⁶m/s
1/3 km/min = 20km/h
72km/h = 20m/s
1 1 1
2009-12-10T21:18:20+01:00
2m/s = 7.5km/h
3km/min=50m/s
30m/s = 108km/h
2000cm/s = 720km/h
54km/h = 15m/s
0,04m/s = 1.44km/h
1m/s = 3,6km/h
144cm/h = 4*10⁻⁶m/s
1/3 km/min = 20km/h
72km/h = 20m/s
1 1 1