Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:45:38+01:00
...ponieważ w Rzeczpospolita była państwem wielonarodowościowym i Żydzi mogli w niej mieszkać, pracować, nie byli prześladowani, mieli normalne prawa.
2009-12-10T20:45:03+01:00
Polska była tolerancyjnym krajem i żydzi mieli u nas dobrze
2009-12-10T20:45:22+01:00
Ponieważ po Konfederacji warszawskiej w Rzeczpospolitej była wolność wyznania, a w innych krajach zakazywali wyznawania judaizmu