Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • 13p
  • Początkujący
2009-12-10T20:56:11+01:00
Organizujemy Wieczór Poetycki!
Dnia 18 grudnia o godzinie 17 w sali numer 3 organizowany jest wieczór poetycki ze sławnym krytykiem literacki.Jest to szansa dla młodych,zdolnych ludzi,którzy ukrywają przed całym światem swoją twórczość.W planie przewidywany jest konkurs z nagrodami za wiersz,który najbardziej spodoba się naszemu gościowi.
Serdecznie Zapraszamy wszystkich młodych poetów!
2009-12-10T21:00:45+01:00
Ogłoszenie
Dnia 21.09.2009r. o godzinie 16:00 w Szkole Podstawowej nr.1 w Warszawie odbędzie się wieczór poetycki. Udział zgłaszać do 18.09.2009r. Dla najlepszych recytatorów przewidziane są nagrody. Serdecznie wszystkich zapraszamy.
0rganizatorzy